luni, 19 decembrie 2022

Amprenta

 

- Îți simt amprenta

pe fiecare parte a inimii mele,

deși nu te văd

și te-ai făcut una cu depărtarea,

la prima vedere,

și nici să te aud nu mi-e cu putință,

însă,

oricum, pe orice parte mă întorc

sau oriunde merg

îți simt amprenta

(precum un leucoplast lipit și uitat

pe o rană cicatrizată de ceva vreme)

provocându-mi senzația de deja-vu

sau de compresarea Timpului

într-o sticluță de esențe,

filtrat printre toate anotimpurile

din trecut și din prezent,

sau ca pe umbra care mă urmărește

chiar și în sunetul ploii,

în versuri pe care le scriu inconștient,

ba chiar și atunci când nu mai vreau ...

 

nimic!

 

 

                                            19.Decembrie.2022

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...