luni, 10 iulie 2023

Precum pe pământ așa și în cer

 

- Iubite...

 

Cămașa ta mirosind a noapte nouă,

agățată într-o amintire albă,

îmi amețește Tăcerea,

iar, Gândurile îmi cad pradă Dorințelor nebune,

ce-mi asaltă Ființa

și apoi,

mă domină

toate Instinctele primare, sălbatice,

chiar contrar Voinței mele,

îmi împarte Lumea-n în două

și reneagă toți Sfinții

și chiar Dumnezeirea din măr...

 

Privesc Oglinda dincolo de umbre

și mă simt înjumătățită...

 

- Vreau întregul să-mi fii,

dincolo de timp,

de vis,

de cuvânt,

precum pe pământ,

așa și în cer!

 

 

                                                 9 Iulie 2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Á la Vogue

  Alb și negru, într-un cadru colorat și cu lumina căzută dinspre stânga, iar, umbra căzută dinspre dreapta ne scoate în evidență ...