luni, 20 mai 2024

Zar roșu

 

Uneori, vorbesc printr-un geam invizibil cu Dumnezeu,

însă,

nu știu

dacă e de partea cealaltă a geamului,

dacă mă aude,

dacă ii pasă

și dacă există cu adevărat...

 

Totuși, mă mulțumesc cu tremuratul frunzelor

drept răspuns și semn din partea Lui.

 

Poate că îmi place să mă îmbăt cu propriile mele iluzii,

chiar și atunci când

geamul devine vizibil

și văd imensitatea Nimicului

întinsă peste Tot,

pe când Moartea jonglează cu un zar

roșu,

în timp

ce un păianjen ii coboară pe umărul drept

spre secundar...

 

Între amurguri portocalii...

 

 

                         

                                                             20 Mai 2024

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Strigăt

  Strigăt- spânzurat de un alt Strigăt, ascuns în spatele uși, cu balamalele dintr-un Strigăt, scos dintr-o disperare ascunsă su...