miercuri, 23 iunie 2010

Cioburi


Timpul trece,
şi sufletul
mi-se scurge,
prin creion
în cuvinte,
iar amintirile
se fac cioburi,
ce taie tranşat
visul cu tine,
şi totul devine
atât de dureros,
acum există doar:
De ce eu?
Unde greşesc mereu?
Căci, iubirea mi-e pură!


23.Iunie.2010

Un comentariu:

Marius Adrian Porojnicu spunea...

Suflet subtil
Ca firul de fum:
Tot sinuos
Spre 'nalt cautand !
La fel de subtire,
Ca firul de ata !
Usor de'ntrerupt
Ca firul de viata !
In urma ramas,
Doar resturi si scrum...
Suflet si fum
Urcand sinuos!
Nimic mai urat:
Nimic mai frumos

***
Si'n afara de asta:
Si mai mult de atat !
Altfel nu am distinge
Ce-i frumos ,de urat !
Si mai mult de atat:
Tu ma simti: sunt concret !
Mult mai mult decat voce:
Si-s mai mult de poet!
Efemer,poate: dar sunt !
Si'ntre inger si drac
Io-mi fac loc pe Pamant!
Efemer: si cand sus si cand jos !
Dar sa sti: efemeru-i frumos !

Boxa acuzaților

  Ni s-au răcit cuvintele în miez de primăvară, sub coaja albă a duminicii uitate între cele două emisfere...   Tu și eu... ...