miercuri, 20 aprilie 2011

Clipa evadează


Clipa evadează în trecut
din palma așteptări, galopând în
spinarea timpului pe drumul anilor,
și nimic o va putea aduce înapoi!
Ecoul regretului tău, se aude prea
târziu uneori, iar alteori nu trebuie să
oprești cuvântul sincer dincolo de tăcere!
Nu-ți vinde niciodată, sufletul pentru o
pungă de mici iluzii și, iubește-L pe Cel
care ți-a dăruit prețioasă cheie a vieții tale!
Iartă trădarea ce te-a lovit și, dăruiește
buchete de zâmbete, unui actor ce își joacă
rolul sub reflectoarele a ultimei șanse căci, clipa
evadează... și totul se schimba pentru totdeauna!



20.Aprilie.2011

4 comentarii:

ღAzucenaღ spunea...

Imi place foarte mult cum ai scris. Si toate indemnele pe care le ai in poezie ar trebui respectate ,adica cel ii care spui sa nu ne vindem sufletul si cel in care spui de tradare,multi avem nevoie de o schimbare pentru totdeauna.

. spunea...

frumos ce ai scris
Regretele nu isi au rostul, pentru ce sa regretam? Pentru ceea ce nu am facut sau pentru ce am facut? Ce a fost a fost. Trebuie sa stim sa luam ce este mai bun din ceea ce a fost si sa pastram amintirile frumoase cele urate sa le uitam. Daca regretam ceea ce am facut atunci unde e viata noastra? Greselile ne construiesc si ne face ceea ce suntem. Daca nu gresim am fi perfecti si nu ar mai exista bine si rau pe lumea asta.
Regretul cred ca trebuie sa fie mai mult ca un stegulet rosu. Data viitoare sa analizam mai bine situatia si sa ne gandim de mai multe ori inainte de a face ceva. Parerea mea e ca nu trebuie sa regretam ci doar sa ne amintim cu placere de ceea ce a fost frumos (de cei mai bun in acel ceva) si data viitoare sa fim mai precauti Din greseli omul invata.

Cadar Katalin spunea...

ღAzucenaღ si Iulia va multumesc pentru vizita si pentru complimente.Parerea mea e ca trebuie sa-i iertam pe cei care ne a gresit asa precum spunem in Tatal nostru: ''si iarta-ne greselile precum si iertam gresitilor nostri!''Si sa nu ne gandim la razbunare sau sa ne vindem sufletele pentru ceva mai traziu ne va aduce nefericirea.Mai bine sa traim clipa iar cand ne amintim ceva sa zambim cu placere.Sa credem mereu in Dumnezeu...

Cadar Katalin spunea...

Draga Bianca Dobrescu,
va multumesc pentru vizita si compliment,va mai astept cu placere.
Nu traiesc in trecut dar,uneori ma eliberez de unele frustrări si dureri suflesti,experiențe prin care nu mai vreau sa trec si sa le mai traiesc.Poezia e modul meu meu de a rezista etc.

Și pe cuvânt

  Nas în vânt, vis de-avânt, În nopți dalbe, în versuri albe, îmi ești muză, o galbenă roză, la o ureche, să-mi fii pereche, șopt...