duminică, 1 mai 2011

Călător



Te-ai născut să fi mereu, un călător
pe vaporul vieții, purtat de curenții destinului,
pe valurile timpului uneori, fiind lente iar alteori,
rapide şi trecând adesea, cu greu prin furtunile
imprevizibile şi, pe mările viselor şi pe oceane de ambiții.
Însă, dacă nu vei lăsa niciodată, busola credinței din
sufletul tău, orice ar fi şi călăuzit de vântul speranței,
vei ajunge într-o zi, la țărmul fericirii şi pășind pe nisipul
nemurii tale, căutând şi căutând poate scoica unui alt început.



1.Mai.2011

Un comentariu:

Anonim spunea...

parerea mea personala despre toate poeziile tale este ca sunt foarte interesante.Mie imi plac foarte mult aproape toate mai ales acelea de dragoste...si cele mai triste dar cele de dragoste te caracterizeaza mai mult.... Mie la tine imi place foarte mult ca esti o persoana foarte desteapta,mereu cu idei noi,si cel mai mult si cel mai mult imi place la tine ca esti foarte glumeata si sti ce-i aia gluma..mereu esti plina de viata si nu trista.ma-i te plictisesti tu cateo-data si esti trista dar iti trece repede...tot timpul esti cu zambetu pe buze.In final sa fi tot asa cum esti si sa nu te schimbi niciodata si iti doresc bafta de a putea scrie poezii cate vrei tu si sa lansezi si al treilea volum...

Și pe cuvânt

  Nas în vânt, vis de-avânt, În nopți dalbe, în versuri albe, îmi ești muză, o galbenă roză, la o ureche, să-mi fii pereche, șopt...