joi, 5 aprilie 2012

Ochii


Călătoream pe un drum nedefinit...
și, niciodată până acum, nu m-am oprit,
dar ochii tăi, vor să mă împiedică...
În fiecare zi, intenționat și fără logică,
mă năucește ușor, tot ceea ce simt...
doar condeiul meu, trădează ce simt.
Totuși, cred că, nu este incongruent,
tocmai acum, să renunț la raționament...
astăzi, când a început vântul să tacă,
și din sufletul meu, durerea pleacă...
Iar speranțele și visele mele, mă cheamă,
apoi, timpul mereu grăbit presându-mă...
îmi spune obsedativ, că viața este scurtă,
și nu am voie...și, nu trebuie irosită...
să las totul în urmă, făcându-mi un rost,
ne mai privind tot înapoi, ci să uit ce-a fost..,
Atunci, când în taina nopților albe, sufeream
în singurătate ascunsă și, alți ochii iubeam.



               
                                                      5.Aprilie.2012

Niciun comentariu:

Îmi astup inima sub palme

  Uși vechi de lemn, mușcate de somnul Timpului în stările de veghe...   Se aud urlete ascuțite legate de inelul unei Chei ......