duminică, 3 iunie 2012

Sufletul desculţ


Vânt de gânduri adesea,
îmi străbate prin minte...
spulberându-mi și visarea,
ridicând praful de regrete.


Dar, totul e trecător...
știu, drumul al vanității
e lung, şi provocator....
plec din colțul tăcerii!


Mereu cu sufletul desculț,
pe roua cuvintelor scrise...
vreau, să mă-nalţ,
ușor, spre lumi deschise.


În vârful al împlinirii...
nu voi mai plânge,
dacă, las ceva nemuririi...
atunci când, voi ajunge.




                                                           3.Iunie.2012

4 comentarii:

Aris spunea...

Am trecut iarasi, in fuga, Minune! Te ai orientat spre o latura filozofica a gandurilor tale si nu e rau deloc. Ca sa te ajut putin iti dau un sfat nu te crispa doar pe trairi, dezvolta, cladeste... Metafora devine cliseu daca nu o sustii. Esti un copil tare destept, sunt mandra de tine dar schimba ceva.
Poti! Comentariile pe care le primesc de la tine sunt deosebite, deci exista o latura a ta pe care nu o exploatezi.
Sanatate si crezi in tine!

Cadar Katalin spunea...

Ma bucur draga mea Aris,ca ti-ai facut timp sa treci pe blogul meu,mereu astept parerile tale care sunt binevenit si avizate.Iti multumesc pentru aprecieri,laude si pentru sinceretate!Da,ai foarte mare dreptate,si deobecei scriu ceea ce simt dar,mereu am tendinta de am autocenzura pentru ca unele trairi le ascund de teama de nu fi inteleasa sau dupa caz sa nu fac probleme celor fata de care simt ceva,e.t.c.Am o veste pentru tine,saptamana trecuta am treminat de scris volumul al3-lea de poezii(acum astept aprobarea de sponsorizare din partea primarie pentru lansarea din august,se numeste terapia prin vers)iar ieri am inceput volum 4.Te imbratisez si te pup cu dtag,multumesc inca odata si pentru prietenia ta!

Cadar Katalin spunea...

P.s.
Mi-e teama ca daca imi schimb stilul n-as mai fi originala.

Aris spunea...

Nu la stil ma refer, ci la continut.
Dar toate se fac in timp... cu pasi mici, cum se spune.

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...