duminică, 16 august 2020

Luminile Raiului

 

 

 

 

…mai sunt cinci minute

până când zorile își deschid

pleoapele...

 

sărută-mi omoplații,

să îmi crească aripile

mai repede,

căci

nu îmi ajung cuvintele

să sparg ferestrele cerului...

 

știi...

 

dincolo de ele –

tata

aprinde luminile Raiului,

când Dumnezeu

își numără îngerii

din dreapta

și din stânga sa,

abia întorși

acasă...

 

sărută-mi omoplații,

să îmi crească aripile

mai repede...

 

dorul –

mult prea greu

și mă arde…

 

sărută-mi omoplații!

 

                                                                         13.August.2020

 

 

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...