duminică, 14 februarie 2021

Ferestrele de nori

 

- Spune-mi...

 

 - Spune-mi, la ce te gândești,

când cuvintele ne sunt adormite

și eu îți pictez ochii în culorile unui vis,

pe care l-am smuls de sub pleoapa nopții,

nenăscută,

 iar ceasul bate a iarnă...?

 

- Spune-mi, dacă Mâine

vom fi nemuritori, dincolo de nemurire

vom fi mai frumoși decât suntem Azi,

crescându-ne niște aripi

împerecheate?

 

Cu ele vom sparge ferestrele de nori

ale cerului....

 

 fluturii să găsească lumina mai repede!

 

 

 

                                                 14.Februarie.2021

                                                       

 

Niciun comentariu:

Á la Vogue

  Alb și negru, într-un cadru colorat și cu lumina căzută dinspre stânga, iar, umbra căzută dinspre dreapta ne scoate în evidență ...