joi, 28 septembrie 2023

Zău

 

- Azi, a început să mă strângă prea tare...
am bășici pe degetele mici de la picioare,
mă dor îngrozitor călcâiele și tălpile!
Zău!
Mă descalț imediat...

Și parcă m-aș dezbrăca de mine,
de tot,
să-mi aerisesc gândurile...

- Dar, cu tine, ce fac?
Ai pătruns până și în ADN-ul ultimului sentiment prematur,
ce stă să se nască
în imaginea de ansamblu,
dinspre amurgul timpuriu...

Coniacul
accentuează umbrele verbelor
într-un pahar cubic de gheață,
în ritmul unui cântec de ciori...

Simt o stare de miercuri, cu senzații de toamnă.

 

 

                                                      28 Septembrie 2023

Niciun comentariu:

Á la Vogue

  Alb și negru, într-un cadru colorat și cu lumina căzută dinspre stânga, iar, umbra căzută dinspre dreapta ne scoate în evidență ...