joi, 7 martie 2024

Lepidoptera

 

Linia orizontului a furat-o Dumnezeu,

cu chipul și asemănarea Eului meu,

pe care nu-l mai recunosc în oglindă,

nici atunci când se crapă lumina în patruzeci și șapte

de particule...

 

Cerul mi-e tot mai înalt,

iar zborul mi-e tot mai jos

și aripile

îmi sunt ramificații crescute, încâlcite

sub umeri,

chiar din ziua în care mi s-a extras numele

Lepidoptera

dintr-un bol de pământ negru, virgin,

înainte de răsărit,

fără să știu exact motivul...

 

Clipa care devine punctul culminant al durerii,

Urletul meu -

Tăcerea cu un ecou infinit.

 

 

 

                                                   7 Martie 2024

 

 

Niciun comentariu:

Îmi astup inima sub palme

  Uși vechi de lemn, mușcate de somnul Timpului în stările de veghe...   Se aud urlete ascuțite legate de inelul unei Chei ......