duminică, 31 martie 2024

Laridae

 

- Aș fi vrut să fiu o Laridae

și să-mi fie zborul cât mai înalt,

deasupra amintirii tale,

dar,

probabil nu s-a găsit o coastă pustie

pe țărmurile dintre anotimpuri,

sub brațul bătrânului Azur...

În deplinătatea Liniștii pure,

să devin în unanimitate cu Infinitul

și dorul să-mi fie străin pentru totdeauna,

chiar și în cele mai reci nopți,

însă...

 

Uite, stau în fața unui pahar de coniac

și din când în când trag Timpul de șiret,

să-l fac să nu-mi mai vorbească de zâmbetul tău

de muză

ce se amuză,

uneori,

când mi se împiedică creionul

în versuri încâlcite și răstălmăcite,

într-un punct echilateral,

din care saltul în golul cu urme de regrete

este premeditat într-o majoră eroare de idei...

 

Încep să decupez niște aripi aritmetice

din foi A4 albe

și ...

 

 

 

                                                     31 Martie 2024

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...