joi, 5 mai 2011

Mai


Parfumul florilor de
liliac, îmi inundă uşor,
sufletul în zilele de Mai.
Şi mă agăţ de cuvinte
scrise, să nu cad în abisul
gândurilor dincolo de tăcere
apoi, căutând cu ochiul
speranţei, piscul vieţii.
Ca să-mi deschid aripile
visurilor mele, şi să mă-nalţ
în zbor, prin văzduhul
necunoscut, al destinului...
Lăsând în urmă, furtunile
orgoliilor şi privind doar,
înainte spre cerul viitorului...
Bucurându-mă de fiecare,
curcubeu al fericirii şi de
razele fierbinţi de iubire.



5.Mai.2011

6 comentarii:

. spunea...

cat de multe cuvinte s-au adunat asupra curcubeului:)Doar un suflet care iubeste curat si intens,
poate sa picteze asa un curcubeu!
Foarte frumos!

Aris spunea...

Mereu ma uimeste cu jocuri de cuvinte care construiesc imagini. Te autodepasesti permanent. Sufletul tau nu mai are nevoie de aripi, pluteste prea sus sa fie influentat de forta gravitationala ce ne tine pe noi, muritorii prizonieri pe pamant...

Cadar Katalin spunea...

Dragile mele Iulia si Aris,
va multumesc pentru frumoasele voastre,cuvinte de incurajare,va imbratisez si va pupacesc cu mult drag si va astept sa reveniti de fiecare data cand considerați ca,trebuie sa imi dati un sfat e.t.c

Anonim spunea...

uneori suntem pesimisti din cale-afara. aveam nevoie si de zambete. multumim

C.L.M. spunea...

Multumesc pentru vizita:)

Nu ma pricep in a face complimente pompoase:) dar va pot spune ca e foarte frumoasa poezia:)
O zi buna:)

Anonim spunea...

eu sunt de parere ca maturizarea nu e rea. e chiar buna. ideea e sa pastrezi din fiecare perioada a vietii ceea ce ai mai de pret. sa stii ca poti fi matur, si mai degraba atunci esti matur, cand porti cu tine zambetul copilariei si naivitatea aceea curata !!! ... asta cred ca inseamna defapt maturitate

Și pe cuvânt

  Nas în vânt, vis de-avânt, În nopți dalbe, în versuri albe, îmi ești muză, o galbenă roză, la o ureche, să-mi fii pereche, șopt...