luni, 1 august 2011

Albastru-alb


Sunt un pescăruș în zbor,
sub imensul cer albastru-alb.
Şi deasupra aparențelor în
căutarea fericirii, fiind purtată...
De vântul destinului chiar, şi
acolo unde, tu crezi că, nu e
nimic important însă, poate fi
norocul sau visul meu împlinit.
Iar când aripile mă dor, îmi găsesc
alinarea pe catargul unui vers.
Ruga mi-e hrana sufletului mereu şi,
din valurile limpede ale iubirii voi bea.
N-am să mă întorc niciodată din calea
furtunilor de August fiindcă, ştiu că un
nou curcubeu al vieții va apărea pentru mine.



1.August.2011

2 comentarii:

Aris spunea...

Esti pe val, Cadar! Acolo foarte aproape de cer, probabil iti este dat sa fii din timpul vietii, inger...
Scrie, Minune... in fiecare zi.

Cadar Katalin spunea...

Aris draga mea,bine ai venit iarăși, pe blogul meu și iți mulțumesc pentru apreciere.Scriu doar când sufletul meu se revarsă și inspirația ma îndrumă.Un sfârșit de săptămână minunat sa ai!

Și pe cuvânt

  Nas în vânt, vis de-avânt, În nopți dalbe, în versuri albe, îmi ești muză, o galbenă roză, la o ureche, să-mi fii pereche, șopt...