vineri, 7 iunie 2019

Derulez



vreau să-mi derulez viața
pe repede,
înapoi,
ca pe o melodie
de pe o casetă veche de casetofon,
cu creionul,
 până în minutul nașterii mele...

să-mi pedepsesc ,,norocul'' afurisit,
biciuindu-l de patruzeci și două de ori,
cu cordonul ombilical înnodat
de douăzeci și șase de ori,
în gerul iernii,
când se crapă cerul fâșii de lumină
albă,
ca laptele din sânul mamei.

și ursitoarele să-mi cânte și să-mi descânte
de deochi
de șaptezeci și șapte de ori,
într-o apă vie
dintr-un rău,
lângă
care se oglindesc fecioarele noaptea,
în stele,
citindu-și soarta.

vreau să-mi derulez viața
pe repede
înainte
până la minutul zero.



                                                    7.Iunie.2019

Niciun comentariu:

Boxa acuzaților

  Ni s-au răcit cuvintele în miez de primăvară, sub coaja albă a duminicii uitate între cele două emisfere...   Tu și eu... ...