miercuri, 17 iulie 2019

Mă iartă



cu o mână de fier parcă
mă trage de câte un fir de păr
oboseala,
încât am impresia că mi se deschide în două
cutia craniană
și gândurile împrăștindu-mi-se pe scările disperării,
până într-un punct negru.

...simțindu-mi pleoapele grele ca două bile
de plumb.

nici nu mai știu
în ce zi
mă aflu...

 iar timpul a devenit un cleptoman fără margini.

nopțile
în care dorm
sunt tot mai scurte...

 trecând de pragul nebuniei,
încerc
să evadez
prin gura ceștii mari de cafea
fără zahăr...

să caut liniștea într-o moară de vânt,
unde
sub buricul luminii,
se ascund
fluturii.

dar tu,
iubitule, mă iartă că nu-ți mai scriu
poeme
de iubire.


                                              17.Iulie.2019

Niciun comentariu:

Și pe cuvânt

  Nas în vânt, vis de-avânt, În nopți dalbe, în versuri albe, îmi ești muză, o galbenă roză, la o ureche, să-mi fii pereche, șopt...