sâmbătă, 20 iulie 2019

FATA TATII FĂRĂ TATĂ



...mi-am pierdut ceasul biologic de mamă
și acum
nu voi mai putea
să fac dragoste cu tine...

știu sigur că ieri,
încă îl aveam...

Brusc,
am început să urăsc cuiburile berzelor
de pe stâlpii de electricitate
de peste drum.

-Uite-te și tu!
Cum mi se înnoadă gândurile
în ața
cu care îți cos nasturii la cămașă
și nici degetele nu mă mai ascultă,
îneacă sarea-n ciorbă...

Pe masă pâinea și cuțitul se ceartă.

...regină peste lumea ta,
m-am visat
în noaptea nunții,
chiar dacă nu mi-a plăcut niciodată
mirosul tău
de Old spice.

...sunt doar fata tatii,
fără tată,
o prințesă războinică
cu o armă în mână,
arăt mai bine
decât
cu ,,coroana" pe cap...
iar în pântec cu un copil.


                                             20.Iulie.2019
  
    






 





Niciun comentariu:

Portavoce

  Păreri de rău și primăveri agățate pe cozile unor vechi strune mute, în timp ce se aude un poem trist, recitat printr-o portav...