luni, 5 octombrie 2020

N-ai să poți vreodată…

 ...așa cum mă ascultă tăcerea,
când
mi-e atât de greu suspinul.

-Tu,
n-ai să poți vreodată

din priviri
să mă mângâi.

Și așa cum mă sărută pe tâmplă cuvântul
când

mă dor gândurile.

-Tu,
n-ai să poți vreodată

înțelege,
câte vise mi s-au strivit

sub roata Sorții...

Cum mă ține singurătatea în brațe,
când

demonii mă strigă pe nume.

-Tu,
n-ai să poți vreodată

să-mi fii lumina

nestinsă

dincolo de zi...

întunericul mușcă aripile fluturilor
de pe jumătatea gurii

necusută
cu adevărul

scos dintr-o minciună...

dragoste

 ...n-ai să poți vreodată
să fii mai mult,

decât
ai fost...

 

                                            5.Octombrie.2020
                                                  Ora:00:50

                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          

 

 

 

                                                                 

 

Niciun comentariu:

Portavoce

  Păreri de rău și primăveri agățate pe cozile unor vechi strune mute, în timp ce se aude un poem trist, recitat printr-o portav...