joi, 22 octombrie 2020

Vis

 

 

copilul dintr-o copilărie timpuriu apusă,
într-o noapte,
a visat un fluture cu aripi
de hârtie creponată maronie.

dintr-o dată s-a trezit buimac
și mă privea cum zbor
spre o lumină verde,
orbitoare.

eram atât de liber,
atât de sus
și atât de...

fericit!

dar, apoi,
a sunat însă ceasul și m-am speria…

am căzut
într-o altă realitate
decât cea pe care o știam....

m-am lovit de adevăruri ambalate în culori
reci,
în colțul trecutului...

am răni deschise,
ce mă dor...

vis într-un alt vis,
dintr-un alt vis

moartea își spală picioarele
în lacrimi roșii.

 

                                  21.Octombrie.2020

 

 

                              

 

 

 

 

 

 

                                    

 

                                   

 

 

 


Niciun comentariu:

Și pe cuvânt

  Nas în vânt, vis de-avânt, În nopți dalbe, în versuri albe, îmi ești muză, o galbenă roză, la o ureche, să-mi fii pereche, șopt...