marți, 7 martie 2023

Infantil într-o antiteză

 

- Hmm!

Primăvara asta are ceva infantil

într-o antiteză în ea ...

Ce mă face, să mă văd iar alături de tine,

în proiecția gândurilor pe zidul alb al nopții

și mă pierd cu firea în același timp,

când ochii tăi,

scoși din ecuația trecutului,

se transformă în picături de rouă,

iar sânii mei

înfloresc

ca și cum ar fi prima oară ...

 

Carnea onomatopeelor

din care mă rup inconștientă

are ceva

mistic,

extrasenzorial,

seismic,

parșiv,

cutremur sanguin,

blestem și descântec ...

 

Sub tocul Morții.

 

 

                                                     7 Martie 2023

Niciun comentariu:

April vis inocent

  E luni!...   Și dacă e luni, plouă ...   Și dacă plouă, Timpul stă adăpostit sub pleoapele tale adormite, pe pernă ...