joi, 15 februarie 2024

În piața Mântuirii

 

 

Voiam să-mi injectez niște Viață în vene,

o supradoză

sau să prizez mai mult timp,

fiindcă au început să mă doară :

Ploaia,

Ninsoarea,

Vântul,

și toate cele...

 

Însă, am înțeles târziu că nu se găsește

și nu se vinde așa ceva la negru,

indiferent de prețul pe care ești dispus să-l dai...

 

Și atunci, am auzit vocea fiului lui Dumnezeu

spunându-mi :

- Dezbracă-te de hainele tale de pământ

și descalță-te de tot ce te constrânge

și vino cu mine în piața Mântuirii,

legat la ochi și târâș pe coate,

să nu-ți fie Sufletul recunoscut

și apoi vândut!

Eu pot să-ți cumpăr tot ceea ce îți dorești,

dacă îmi dai încrederea ta la schimb!

 

În fiecare zi...

 

 

                                                 15 Februarie 2024

Niciun comentariu:

Á la Vogue

  Alb și negru, într-un cadru colorat și cu lumina căzută dinspre stânga, iar, umbra căzută dinspre dreapta ne scoate în evidență ...