vineri, 18 septembrie 2020

Asimptomatic

... mi s-a strepezit sufletul
de atâta toamnă,
pe care tot trebuie s-o adulmec

în fiecare pauză de somn
și mă surzește delirul frunzelor de pe alei,

palide,
rostogolindu-se sub tălpile singurătăților anonime,

ce bântuie în plină zi
sau în miez de noapte...

 - Iubito,
ți-am spus că sunt un poet asimptomatic

și că am fobie de virgulele din fraze?

 - Hai, să punem punct acestei toamne
și lasă-mă să mă îmbăt cu mirosul părului tău

de iasomie
încă o vară!

                                            

 

                                                  

                                                   18.Septembrie.2020

                                                        Ora:00:15

 

 

 

 

                                                              

                                         

 

                                                                     

                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Boxa acuzaților

  Ni s-au răcit cuvintele în miez de primăvară, sub coaja albă a duminicii uitate între cele două emisfere...   Tu și eu... ...