vineri, 4 septembrie 2020

Un biscuite

 

…prea multe toamne îmi plouă în păr,

Doamne

și visele

mi se sting...

 

copilul din mine

plânge

și tremură de frig,

îngrămădit

sub pleoapa unei amintiri,

lângă fereastra bunicii...

 

 ...prea multe ierni îmi troienesc în gene,

Doamne,

și viața

încet îmi apune...

 

copilul din mine

întreabă

nedumerit și temător:

-De ce?

 

...prea multe primăveri mi-au suflat pe tâmple,

Doamne

și...

 

copilul din mine

cere

un biscuite în formă de stea

și încă o vară.

                                                                    

 

                                                  4.Septembrie.2020

                                                                     

                                          

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Boxa acuzaților

  Ni s-au răcit cuvintele în miez de primăvară, sub coaja albă a duminicii uitate între cele două emisfere...   Tu și eu... ...