miercuri, 16 septembrie 2020

Palma inimii

 ‐Promit
că nu voi pleca!

…n-am să plec încă...

 -Te rog,
doar să-ți închizi pentru o clipă

ochii
și lasă-mă să ating cerul

cu palma inimii...

Mi-e atât de dor
să nu mă nasc...

Sau mai de grabă,
să mă leagăn

(cu) pe cordonul ombilical
și să-i lovesc coastele Sorții

cu picioarele,
în timpul balansului

tare,
până când l-ar durea

și ar începe să mă scuipe
cu noroc.

Nici nu știu,
de fapt...

poate
pur și simplu,

mi-e dor
să-mi fie dor

sau să nu-mi fie dor...


-Tu doar,
te rog,

să-ți închizi ochii,
să ating cerul

cu palma inimii...                                                                 

                                                                                                                                   

                                       16.Septembrie.2020

                                         -Ora:00:30

 

 

                                                              

                                          

 

                                                                     

                                         

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Boxa acuzaților

  Ni s-au răcit cuvintele în miez de primăvară, sub coaja albă a duminicii uitate între cele două emisfere...   Tu și eu... ...