duminică, 19 septembrie 2021

Dacă...

 

 

Dacă

leg cuvinte în fraze între virgule și puncte,

într-un mod sau stil neimpus

pe o hârtie,

ce va deveni probabil,

într-o zi,

cenușă în focul uitării al lumii...

 

Dacă

dramele Universului

mă copleșesc

uneori

și îmi curge spre neștire un vers...

 

Dacă

de multe ori Viața,

Singurătatea,

Sentimentele de tot soiul

și toate celelalte lucruri

mă îngenunchează

și mă îndeamnă să îmi descătușez gândurile

sure

și nonconformiste

de sub tăcere

în metafore,

în metamorfozarea silabelor,

vocalelor și consoanelor,

pe o hârtie

ce va fi probabil dusă într-o zi

de Vânt

pe apa neantului..

.

Nu sunt Poet!

 

Doar îmi trăiesc o semantică copilărie

jucându-mă de-a cuvintele...

 

În timp

ce Roibul alb al Morții,

mă așteaptă

răbdător

să mă ducă sub umbra anonimatului

unde

toți cei ca mine,

sunt

cuprinsul unei cărți...

 

 

                                      19.Septembrie.2021

 

 

 

 

 

 

                               

   

Niciun comentariu:

Á la Vogue

  Alb și negru, într-un cadru colorat și cu lumina căzută dinspre stânga, iar, umbra căzută dinspre dreapta ne scoate în evidență ...