joi, 23 septembrie 2021

Ieri, azi, mâine

 

- Te las

și mă îndepărtez de tine

acum ...

Să mă privesc puțin

oglinda lucrurilor

peste care s-a pus praful

în timpul

pierdut

în căutări inutile,

în mofturi insipide,

în urletul Tăcerii dintre noi,

în tot ce părea departe, dar de fapt totul era aproape

și am uitat să fiu cum eram ieri.

 

... și poate în Toamna

de mâine

te voi iubi mai mult

și mai intens

(ca în romanele și în vechile romanțe de dragoste)

decât ,,te iubesc " azi.

 

- Însă,

lasă-mă acum

în noaptea singurătății mele,

să-mi fie dor

și să-mi amintesc

cine sunt Eu

atunci când sunt Eu

cu Mine,

dincolo de rațiuni,

dincolo de visuri și ambițiile,

cu toate defectele,

capriciile,

frustrările

și fricile mele ...

 

Nesupus în fața nici unui compromis

și complet gol în fața oglinzii ...

 

 

 

                                          23.Septembrie.2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...