sâmbătă, 2 aprilie 2022

Lut roșu-portocaliu

 

- Și dacă l-ai iubit, de ce l-ai lăsat să plece?

 

- Știi ...

Eu... , eu nu voiam să plece,

dar s-a îndrăgostit de o Stea...

 

Știi și tu,

Stelele au cer și lumină

și sunt atât de frumoase,

iar visele

din cozile lor

strălucitoare

devin realitate sau se împlinesc

( cel puțin așa se spune ...).

 

Eu... eu am și nu sunt mai mult

decât un pumn de pământ

într-o cutie de oase și de carne,

care trebuie să ardă,

să ardă de tot

și apoi

să fie ros de ploi și de furnici,

până când cei din urmă născuți

vor săpa în el

fântâni,

să-și înece cea dintâi sete...

sau până când va deveni un lut

roșu-portocaliu

sau chiar să miroasă și fie din nou

pământ...

 

- Înțelegi?

De asta, l-am lăsat să plece!

 

 

                                                            2.Aprilie.2022

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...