vineri, 8 aprilie 2022

Plan secundar

 

 

De fiecare dată

când stau într-un plan secundar,

amurgul îmi apasă tâmpla

cu forța planului primar,

până când încep

să am un sentiment extra-cubic

cu colțurile extra-ascuțite

și marcate cu punctele

din capătul frazelor,

pe care am uitat să ți le spun,

dintr-un gest egoist al luminii verticale,

deși

te iubeam ...

 

Acum, când te simt departe,

mă simt pe mine

mai aproape ...

 

Mai aproape de cer,

mai aproape de ploi,

mai aproape de pământ,

și nu mai am nevoie de clișee,

să fiu

cel care poate vedea

dincolo de iluzii

cu un singur ochi

întredeschis.

 

 

                                     8.Aprilie.2022

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...