marți, 12 aprilie 2022

Răsfoiește-mă

 

Răsfoiește-mă cu fiecare filă a tăcerii,

cu fiecare timiditate a respirației,

ca să înțelegi mai bine

de ce îmi place să las punctele suspendate

prin mansarda cuvintelor adormite,

când plouă

și norii înghit orice intenție a minciunii,

iar tu

mi te adeverești dincolo de gesturi

și de fapte,

fără nicio îndoială,

să te iubesc

sub o umbrelă scoasă dintre trucuri cu virgule,

până în punctul în care hârtia

se lasă dusă de vânt

și literele se decojesc de tușul

altor concesii

și atunci,

totul ne va fi mult mai clar

iar noi...

noi vom fi mai curați

și liberi.

 

Dar până atunci ...

 

 

                                                     12.Aprilie.2022

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...