vineri, 22 iulie 2022

Până când moartea ne va uni

 

- Domnule, iubit,

află că

nu mai am deloc tihnă

și mă doare foarte tare glezna dreaptă

în fiecare dimineață,

când

mă cobor din pat

și calc pe palma Timpului,

de urma sărutului tău,

ce mi-a rămas amintire,

o cicatrice

de când mi-ai cerut cea dintâi

și cea de pe urmă noapte...

 

- Să știi că am să te reclam și te voi da

în judecată,

să îmi plătești daune morale

în alb,

zi și noapte!

- Să locuiesc la tine în suflet,

iar de acum înainte

liniștea să nu ți-o mai găsești, fără mine!

 

Până când

moartea ne va uni....

 

 

                                                 22.Iulie.2022

Niciun comentariu:

Strigăt

  Strigăt- spânzurat de un alt Strigăt, ascuns în spatele uși, cu balamalele dintr-un Strigăt, scos dintr-o disperare ascunsă su...