duminică, 15 ianuarie 2023

***

 

Am multă iubire sub cheia roșie,

de sub preșul de la intrare,

dar niciodată n-o las în același loc,

fiindcă, din când în când o mut

dintr-un colț în altul al preșului

și implicit, se mută și Iubirea

(ca o formă de siguranță)

dar pe care o păstrez în secret,

de ochii de sticlă ai lumii,

de când am conștientizat că o am

și că doar ție aș putea s-o ofer...

 

- Trage draperiile încet!

 

Se va face și seară și iarnă

în același timp ...

 

Eu opresc ceasul de pe peretele

dinspre nord

și apoi,

îmi las privirea să mi se rătăcească

în neștire,

pe corpul tău

de sus și până jos

și de la glezne până la tâmple

și ...

 

Mâine va fi un zvon

într-un sunet alb și spart

despre cireșe amare,

despre struguri acri

și despre cum am fost

și nu am fost de fapt...

 

 

                                                     15 Ianuarie 2023

Niciun comentariu:

Á la Vogue

  Alb și negru, într-un cadru colorat și cu lumina căzută dinspre stânga, iar, umbra căzută dinspre dreapta ne scoate în evidență ...