luni, 16 ianuarie 2023

Viața are gust...

 

Într-o zi plimbându-mă pe o stradă lăturalnică,
am trecut pe lângă o casă care avea o fereastră deschisă

și, în graba mea, am auzit un dialog dintre două voci feminine.
Una dintre ele, a spus răspicat o frază interesantă:

- Să știi că Viața, de multe ori, are gust de miez de nucă!

Și de atunci, cu nerăbdare aștept să vină toamnele, să se facă nucile și să mănânc chiar și iarna câte un pumn de nuci și chiar pe ici, pe colo, am început să ,, am colăcei"...

Însă, am aflat între timp faptul că Viața are gust de nuci doar dacă pui peste nuci, un pic de miere, multă răbdare (în loc de unt nesărat) și dacă îi mai pui și niște înțelepciune dacă ai (în loc de rozmarin), nu ar strica nici un pic de iubire și fantezie.

Iar, dacă din greșeală te arzi sau te frigi, trebuie să strângi din dinții până când rana ți se va vindeca sau ți se va cicatriza!

Însă, înainte de toate astea, trebuie să crezi în ceva...
Fie că tu crezi în Univers, în Zei sau Dumnezei, sau chiar în Tine însuți!

Nu contează în cine sau ce crezi... Doar crede!

- Viața, de multe ori, are gust de miez de nucă! De nucă pecan chiar uneori!


                                                     16 Ianuarie 2023

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Á la Vogue

  Alb și negru, într-un cadru colorat și cu lumina căzută dinspre stânga, iar, umbra căzută dinspre dreapta ne scoate în evidență ...