luni, 14 mai 2012

Mulţumesc



Vorbele tale...sunt rouă
adesea, pentru mine în
nopțile târzii de vară...
sub cerul straniu al vieții.
Când, arșița lumii, îmi
seacă marile vise mereu,
iar vântul singurătății...
e tot ceea ce simt uneori.
Chiar, și printre zecile de
priviri efemere, căzute
asupra mea căci, ploaia
fericirii...se lasă așteptată.
Astăzi, îți mulțumesc pentru
acceptarea ființei mele, cu
toate imperfecțiunile pe care
le am, și că exiști fără aparențe,
iar răsplată nu-mi ceri niciodată!



                                                              14.Mai.2012

2 comentarii:

. spunea...

vorbele tale sunt roua*...desi nu prea las urme pe aici totusi te citesc:)

Cadar Katalin spunea...

Buna seara draga Roua!Ma bucur sa stiu ca,ma urmaresti...insa,mi-ar face placere sa imi lasi sfaturile,parerile si chiar criticele tale.Multumesc pentru apreciere si pentru vizita ta,esti binevenita oricand,te pupacesc!

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...