joi, 17 mai 2012

Prea mult timp



De prea mult timp...
de când, suntem doi nori
cu multe fulgere de cuvinte,
între noi și uităm adesea...
să fim senini, pe cerul vieții.
Şi că, nu putem să dispunem
de prea mult timp...
iar, tunele orgoliilor noastre,
aduce doar, ploaia sinuciderii
a iubirii, ce ne leagă în aparență.
Mă simt obosită și, aș vrea...
să ne oprim acum, înainte ca
toate acele clipe frumoase, pe
care le am trăit împreună, să
fie spulberate de vântul regretelor.
Dar, nu am puterea să fac...
eu, primul pas iar, iar priceperea ta,
e oarbă de prea mult timp...
și nu-ți dai seama că, ne plafonăm
tot mai tare, în fiecare zi și noapte.



                                                             17.Mai.2012

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...