vineri, 29 ianuarie 2021

Cerul tău și pământul meu

 

 

Între cerul tău și pământul meu

zboară niște păsări ciudate

 

-Tu nu le vezi,

doar eu le aud cum dau din aripi

și se izbesc de ferestrele

dintre ieri și azi.

 

Cum se zguduie secunda

și se clatină în sunetul ploii de cioburi,

ce cad din geamurile sparte...

 

Secunda care va fi mâine

ruina de poimâine,

sub care vom fi îngropați de vii,

undeva...

 

între cerul tău și pământul meu,

înainte de a fi fost

și ce am fi putut fi noi

vreodată,

 

între cerul tău și pământul meu.

 

 

                                                29.Ianuarie.2021

 



 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Á la Vogue

  Alb și negru, într-un cadru colorat și cu lumina căzută dinspre stânga, iar, umbra căzută dinspre dreapta ne scoate în evidență ...