duminică, 3 octombrie 2021

Masa de lut

 

De ce plângi acum,

când trebuie și vreau să plec ?!

Mă așteaptă îngerii buni și îngerii falși deopotrivă,

la cină în jurul unei mese de lut.

Am fost întotdeauna aici,

lângă tine …

niciodată nu m-ai văzut,

nu m-ai auzit, nu te-a interesat.

 

Te înțeleg.

Nu ai putut ...

 

Chiar mă iubești?

Hmm, e prea posibil ...

Deși pare o replică repetată îndelung în fața oglinzii,

sau pe scena unui teatru,

în timpul unei repetiții.

 

Nu …

Nu e nevoie să-ți iei hainele unui alter ego

și masca vinovăției

acum.

Nu-ți vine și nu te prinde bine deloc!

 

Știi …

Îmi plăcea totul cum îți venea

și exact

cum erai cândva ...

 

Acum,

mă așteaptă îngerii buni și îngerii falși deopotrivă,

la cină în jurul mese de lut.

Trebuie să plec!

 

... e timpul ...

 

 

                                              3.Octombrie.2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

April vis inocent

  E luni!...   Și dacă e luni, plouă ...   Și dacă plouă, Timpul stă adăpostit sub pleoapele tale adormite, pe pernă ...