sâmbătă, 4 decembrie 2021

Mai fidelă decât o damă

 

-Vezi această jumătate de măr?

Se spune că ar avea gust de fericire absolută

sau de ,,viață făr'de moarte".

Ți-o dau ție dacă vrei!

Eu m-am săturat cu cealaltă jumătate pe care am mănâncat-o

și care a avut un gust intens de mucegai și stricat.

Am cumpărat acest măr

inconștient,

pe datorii karmice

(când m-am decis să fac o vizită paradoxal

aici pe pământ un timp)

de la un beduin negustor,

al cărui nume îmi scapă și este incert,

unii îi spun Destin,

alții îi spun Hazard,

din piața nașterilor

în ziua

în care gerul iernii

crăpa toate pietrele norocoase

pe care aș fi putut să le cumpăr ...

 

Însă, nu mai contează!

 

Știi, cum se spune:

,,Ceea ce nu te omoară, te face mai puternic".

Și oricum, Moartea niciodată nu te așteaptă mai devreme,

nici mai târziu,

sau oricât și oricum.

E foarte punctuală,

cinstită și mult mai fidelă decât o damă.

 

Poate dacă aș fi mâncat prima dată

această jumătate

astăzi

nu aș fi fost

cine sunt ...

 

                                                     4.Decembrie.2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Á la Vogue

  Alb și negru, într-un cadru colorat și cu lumina căzută dinspre stânga, iar, umbra căzută dinspre dreapta ne scoate în evidență ...