vineri, 11 martie 2022

De ce?

 

- De ce vii în ceasul nopții târzii

și te dezbraci de drumuri îndepărtate

și te faci comodă picior peste picior,

în gândurile mele

și îmi sperii liniștea?

 

- De ce vii de fiecare dată când cuprind

ușor plapuma în brațe,

iar perna mă întreabă timidă

una -alta,

într-un dialog tacit?

 

Acum,

când m-am împăcat cu singurătatea,

chiar și pe Dumnezeu

l-am iertat

pentru durerea dintre coaste,

atunci când plouă

și ți-am blestemat tot neamul tău

de drac ...

 

Cânt de dor și de moarte

îmi ești femeie,

la ușa nebuniei absolute.

 

                                                   11.Martie.2022

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Á la Vogue

  Alb și negru, într-un cadru colorat și cu lumina căzută dinspre stânga, iar, umbra căzută dinspre dreapta ne scoate în evidență ...