joi, 29 august 2019

CUVÂNT DUPĂ CUVÂNT


a plecat noaptea cu călcâiele
roase de insomnii flămânde.
lăsând
dimineața să se scalde
în semnele de întrebare,
într-o cadă improvizată
în cana din care mi-am băut cafeaua.
privind
un porumbel de pe pervazul ferestrei
răzând de gândul,
ce încearcă să se sinucidă
cu vârful unui creion...

durerea mă trage brusc și tare,
de cap.
simt
cum mă pierd între cei patru pereți galbeni
și încep,
să mă descompun într-un strigăt
mut
cu șireturile legate de grindă...

liniștea fumează cuvânt după cuvânt.

                                        
                                         29.August.2019

Niciun comentariu:

Îmi astup inima sub palme

  Uși vechi de lemn, mușcate de somnul Timpului în stările de veghe...   Se aud urlete ascuțite legate de inelul unei Chei ......