duminică, 1 septembrie 2019

Groapa condamnaților


-Dacă mă iubești,
nu alerga prin ploaia stelelor
să-mi culegi un vis...
mi-e teamă că n-ai să mai știi
să te întorci
și nu încerca sã te urci pe scara
promisiunilor,
spre lună
mi-e teamă că n-ai să mai poți
să cobori...

Mai bine,
rămâi
să bem acest pahar plin de noi,
din nebunia clipei
a prezentului.

Mâine,
poate se coc acele cireșe amare
din care ne vor roade deziluziile,
ca niște viermi...

Și ieri,
va fi pretextul de poimâine,
de a căuta inelul de păpădie
în groapa condamnaților
la singurătate
dintr-o vină nerecunoscută.

Te vreau
așa,
pur și simplu
cum și nu ești.


                                                 1.Septembrie.2019

Niciun comentariu:

Boxa acuzaților

  Ni s-au răcit cuvintele în miez de primăvară, sub coaja albă a duminicii uitate între cele două emisfere...   Tu și eu... ...