miercuri, 10 aprilie 2019

Joc de mimă


E o stare de sufocare...

deși încă mai respir,  
sau cel puțin așa se pare
dar nu sunt sigură
dacă mai trăiesc,
de fapt nici nu știu
și nu-mi amintesc să fi trăit
vreodată, 
sau doar am mimat trăirea
ca într-un joc de pantomimă.

Știi...

Ascult mereu același ticăit al ceasului,
între acei patru pereți galbeni,
într-o odaie veche
la masă cu rutina.

Plimb o lingura prin bolul de ciorbă,
zgomotos
și doar din inerție
fără să-mi fie foame.

Mă uit cu o oarecare
nepăsare
cum aburii ciorbei se evaporă
în urletul gândurilor,
din stimulul unei migrene
adâncită în disperare,
chiar până la sufocare totală.

Mi-e poftă să mor!


                                         10.Aprilie.2019

Niciun comentariu:

Boxa acuzaților

  Ni s-au răcit cuvintele în miez de primăvară, sub coaja albă a duminicii uitate între cele două emisfere...   Tu și eu... ...