marți, 9 aprilie 2019

Te rog



Hei!

-De ce arunci cu pietre după nori?

Stai!

-Ai uitat...?!

...îmi place să-mi scot gândurile din starea lor
de rutină,
de fiecare dată
când plouă.
Și eu am obosit
să le mai ascult constatările,
sau lamentările
ba chiar aruncând cu argumente pro și contra
în tot ce există sau nu...

Uite așa!

Le descalț de frământări,
fără
să le mai așez pe o foaie,
între virgule și puncte
sub un pseudonim...

-Lasă să vină ploaia,
fină
și deasă!

Poate mi se vor îneca gândurile...

-Te rog, nu mai arunca cu pietre după nori!


                                  
                                                  9.Aprilie.2019

Niciun comentariu:

Boxa acuzaților

  Ni s-au răcit cuvintele în miez de primăvară, sub coaja albă a duminicii uitate între cele două emisfere...   Tu și eu... ...