luni, 21 octombrie 2019

Nici un vis

nu mai am nici un vis,
le am pierdut pe toate,
dar nici eu
nu știu
când și pe unde,
însă
mi-a rămas timp,
mult timp,
sau poate că nu.

să-mi omor moartea
sau măcar îi dau iluzii
impresia
că o pot face
(de exemplu:
cu sunetul periuței electronice de dinți
când mă spăl...),
sau cu câte un râs nepăsător,
strident,
isteric de a dreptul chiar
uneori.

vreau să mă simt
încă vie,
deși
am obosit să mai duc
boala zilelor,
atât de grea
și puturoasă,
ce zace în mine
așteptând să se aprindă candelele
lângă o cruce.

nu mai am nici un vis.



                                                  21.Octombrie.2019

Niciun comentariu:

Boxa acuzaților

  Ni s-au răcit cuvintele în miez de primăvară, sub coaja albă a duminicii uitate între cele două emisfere...   Tu și eu... ...