vineri, 25 octombrie 2019

Rafale albe


îmi vine uneori
să dau de mine
toți
pereții odăii mele
să aud urletul tăcerii din ei

singurătatea
să-și ia tălpile în spinare
fugind printre arcurile ruginite al ceasului
(ca șinele de tren din spatele casei)
oprit
exact când lumina face schimb de locuri
cu întunericul

alteori aș sparge
ferestrele
de mine
(asemenea unei mingi de baseball)
să mă respire și inspire
aerul acela rece
de toamnă
sau de iarnă
nici nu mai contează
mi-e totuna

 nefericirea nu m-ar mai avea
sclavă

(cu furia unui animal sălbatic)
într-o secundă
aș dărâma ușa
în mine
vântul să bată în rafale
albe
printre gânduri.


                                      25.Octombrie.2019

Niciun comentariu:

Boxa acuzaților

  Ni s-au răcit cuvintele în miez de primăvară, sub coaja albă a duminicii uitate între cele două emisfere...   Tu și eu... ...