sâmbătă, 29 ianuarie 2022

Femeie-înger cu piele de drac

 

Femeie-înger cu piele de drac,

Frumoasă și stricată

(Precum o poamă)

Îmi ești inutilul-necesar ...

Din cauza ta,

Nopțile

Mi se zbate insomnia

Între perne

Și dintre apusuri

Nebănuite gânduri

Sub tâmple-mi apar

Dintr-odată,

Mă faci să-mi pierd

Liniștea,

Când te privesc de la fereastră,

Îmi vine să mă arunc

În șoldurile tale

Și din sâni să-ți mușc

Și să mi te fac mamă

Copiilor mei,

Botezați

În versuri albe ...

(Care să-ți semene întru totul până la cel mai mic detaliu).

Chiar dacă lumea,

M-ar numi un excentric sau nebun

Iar de ai mei

Aș fi dezmoștenit ...

Nu mi-ar păsa nicio clipă

Căci,

În carnea buzelor tale

Mi-am preschimbat credința

Și tot ce mi-a fost păgân și străin până ieri,

A devenit universul meu

De astăzi,

În care doar ție,

Necontenit

Mă-nchin ...

 

Femeie.

 

                                                    29. Ianuarie .2022

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Á la Vogue

  Alb și negru, într-un cadru colorat și cu lumina căzută dinspre stânga, iar, umbra căzută dinspre dreapta ne scoate în evidență ...