sâmbătă, 7 septembrie 2019

Păsările tale


...ca să nu mă mai doară
și de teamă cã păsările tale,
ar putea
să îmi observe rănile
deschise,
de sub piele
și s-ar năpusti asupra lor...

am început să mi le cos
cu fraze inegale,
dar obligatoriu
trebuie să fie albe,
din bolul
plin de cuvinte,
ce fermentează în litere.
pe care
de regulă,
le iau în starea
în care simt că mi se potrivesc.

uneori,
niște gânduri nebune
mă încurcă
cu câte un semn de întrebare,
la care nu le găsesc nici un răspuns
și atunci,
las
punctul în locul unui nod
sau mai multe puncte...

 -știi...
mi-e teamă că păsările tale,
ar putea
crede că virgulele,
sunt niște viermi
și mi le vor smulge
într-o pauză de țigară...

aș putea folosi
ca și băț de chibrit
semnul exclamării.


                                        7.Septembrie.2019-ora:14:11

Niciun comentariu:

Boxa acuzaților

  Ni s-au răcit cuvintele în miez de primăvară, sub coaja albă a duminicii uitate între cele două emisfere...   Tu și eu... ...