marți, 12 martie 2019

MAI FEMEIE


Nu am învățat să îți țes
o cămașă,
nici măcar nasturele
acela
care ți-e lipsă la gât
nu știu să ți-l cos cu acul...

Sunt pe cât se poate de simplă
și chiar imatură
de cele mai de multe ori.

Ți se pare că iau totul în joacă,
fără să înțeleg nimic.

Te înfurie zâmbetul meu tâmp,
privindu-ți pumnul sângerând
când lovești zidurile
imaginare,
din frustrarea ce-ți macină mintea.

Știi...
nu cred în filosofii de viață,
scrise.
Îmi place să mă ghidez după cele nescrise,
chiar dacă
mă pierd pe un drum,
sau fac un pas greșit pe marginea unei prăpastii
și cad...

Din abisuri știu să fiu mai femeie
de cât ești tu...

bărbat.

                                                        
                                           12.Martie.2019

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...