vineri, 25 iulie 2008

Indemn de dragoste

Astazi a mai inflorit;
un boboc din buchetul
iubirii noastre,te rog,
nu lasa ca frumusetea
lor,sa se ofileasca in...
uitare,si intotdeauna,
lase-te purtat de
mireasma ei,spre mine!
22.Apr'07




Nostalgia iernii
E decembrie din nou,
si sufletul meu inca,
cauta uitarea...dar,
uneori tacerea nopti,
il goneste descult si
suspinand in nostalgia iernii.
16.Dec.08




Imbratiseati pana in zorii


As vrea sa-ti simt caldurea trupului si,
maniile tale jucause prin parul meu,
sa ma saruti asa, cum doar tu stii,
departe de lume, in fiecare noapte
apoi, beti de fericire sa adormim
goi, imbratiseati pana in zorii.

15.Mai'09





Tu esti rasaritul meu...


Multi ani in viata mea;
a fost mereu noapte si,
iubirea era un cosmar din
care ma trezeam cu lacrimile
curgand pe obrazi,iar fericirea
nu o puteam vedea deloc.

Acum tu, esti rasaritul meu
de soare zi de zi, si blandetea
chipului tau, sa zambesc...
in ochii tai iubitori, imi
regasesc linistea sufleteasca
iar, cand imi vorbesc incep,
sa zaresc usor fericirea.

15.Mai'09

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...