vineri, 25 iulie 2008

SUB UMBRA BATRANULUI FRAG

Soarele straluceste,
si razele sale firbinti…
Iar eu stau plictisita,in curte…
in,,fotoliul meu rulant…
sub umbra batranului frag.
Privesc pe strada…
Oameni trec in graba;
si din cand in cand cineva,
ma saluta apoi intreabandu-ma:
-,,Ce faci?”
Ma repezesc sa raspund:
-…….!
-,,Stau la umbra!

Soarele straluceste,in continuare!
Si razele sale devin tot mai fierbinti!
Iar eu stau plictisita,in curte….
tot in fotoliul meu rulant…
sub umbra batranului frag.
Privesc pe strada ….
masini trec in mare graba;
si din cand in cand se opreste,
chiar in fata porti noastre,
cate un autobus.
Ma uit,sa vad…
Cine se urca…si se coboara…
Astept sa vina o ruda, o prietena,
Fostul meu cel mai bun prieten
(sperand ca i s-a facut si lui dor de mine)
nu stiu exact pe cine sau ce astept!

Soarele straluceste…
…razele sale fierbinti ma topesc!
Eu inca stau in curte…in acelasi,
,,fotoliu rulant”….
sub umbra batranului frag.
Astept in continuare….
(nu stiu exqact pe cine sau ce astept)
poate va veni un inger,sau moartea,
sau ceva care sa-mi schimbe viata!
Astept,dar sunt gata si de plecare
(vreau sa plec undeva departe
si sa nu ma mai intorc niciodata)
n-am nevoie de bagaj sau de valiza!!!
9 septembrie 2004

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...